Thursday, May 20, 2010

masaku menjalani praktikal......................


mmm......
mcmnilah antara kerja ku semasa praktikal.....
Format....Install......pasang memasang komputer......
bnyak lagilah yg berkaitn dengan komputer....
apapun..aku memang suka bab kerja mcm ni.....
best...hehheee
format???
lagilah best...hahahaa
kadang2...kami student praktikal kat sini kna format 3-4 laptop sekali....
hahhaa
tapi xlah sehari je kami nak buat..mybe ambik msa 2 hari...hehhee
install??
huh..kadang ada jugak software yang cerewet bila nak install...
ni yg tambah ckit pblem...
time praktikal ni lah...aku bnyak dapat ilmu...yang aku x tahu sebelum ni..dah pun aku pelajari kat sini....
apa lgi ya...hmm..blur dah aku...ok lah...nanti aku smbung lagi k..hahaha
...............episod 1.......daaaa.....................




No comments:

Post a Comment