Thursday, June 9, 2011

mencintai dunia photo


lama dah x update . . hari ni aku nak buka topik tentang "aku mencintai dunia photo"hahaha . .
dalam masa aku cuti yg panjang ni . . tak sangka pulak ada offer untk jdi model |talent .. . . kali ni dah masuk kali ketiga bekerjasama dengan jurugambar2 yang masih baru dalam dunia photography dan masih baru nak menaikkan nma group mereka tapi ada jugak yang dah senior habis dalam bidang ni . . . . . . bila aku dapat offer aku tak berfikir panjanglah bila dah dapat tawaran kan . . . . hahaha . . .lagipun aku memang minat dunia macam ni . . . walaupun aku ni taklah kacak sangat pun . tapi aku sentiasa ingin memberi yang terbaik untuk mereka supya gambar2 mereka kelihatan menarik . . . . berberapa tahun yang lalu pun aku pernah join bnda mcam ni . .. dari situlah bermulanya minat aku semakin membara2 ..hahaha . . . . apapun aku teringin nak sampai ke tahap yang lebih tinggi . .tapi apakandaya . .layakkah aku berada setaraf dengan meeka yang dah popular dalam dunia begini . .huuhuuhuu . . tapi ..aku ada prinsip . . "tidak ada benda yang mustahil jika kita berusaha" hehehe . . . . . kepada kawan kawan kat luar sana . . . teruskan apa yang u ols rasa minat k. . . . hehe . . .tapi ingat . .biarlah berpada2 . . =)




No comments:

Post a Comment