Thursday, June 23, 2011

bila hati menjadi sakit . . . .


huh! lma dh x update blog ni . . . .tadi nk tido . .coz agak kurang sihat . .tapi dh baring2 . . tiba2 rasa x dpt nk tido . . . . aku buka laptop n terus log in blog aku . . . malam ni aku nak cerita sikit benda yang aku alami . . . .
HATI . . .bila dikatakan hati . . . setiap manusia ada mempunyai hati . . dalam hati ada perasaan . . . dalam perasaan ada bermacam2 pecahan perasaan . . . .
apa yang aku alami . .. bila hati tidak difahami . . . dan bila hati kita x difahami . . adalah sangat menyakitkan . . . aku sentiasa memahami hati orang ..tapi kenapa orang sukar sangat nak memahami hati aku???
yang aku tahu . bila hati aku sudah dapat " diambil" disitulah hati aku berada . . . . . . tapi . . bila hati aku sudah " diambil" aku yang sakit . . . sakit bila hati yang dah diambil .. tidak dapat dijaga. . . bahkan . aku yang lebih berhati2 memelihara dan menjaga dengan baik hati orang . . . . . bagi aku . sekuat mana manusia . bila benda yang boleh melibatkan hati atau perasaan . . manusia akan automatik lemah . . .
jatuhnya air mata dari mata . adalah kerana hati . . . bila hati dalam keadaan yang boleh membuatkan mengalirnya air mata . .samaada benda itu baik atau tidak . . .

p/s: sometime . .fikirlah hati orang . . . jangan terlalu memikirkan hati sendiri . . . . coz .ada masa . . . hati kita akan sakit . . . .

No comments:

Post a Comment