Tuesday, December 14, 2010

. . . BONEKA . . .


. . Bila aku keseorangan . . mulalah aku berfikir . . siapalah diri aku untuk bersama mereka . . . mereka jauh lebih baik dari aku . .kehidupan mereka jugak berbeza dari aku . . pada mulanya . . memang segalanya adalah indah . . segalanya akan dikongsi . . akan selalu berhubungi . . . tapi . .now . .segalanya ..jauh berbeza . . aku tahu sebab nya . . tapi . .aku buat2 segalanya seperti biasa . . walau aku yang lebih sakit . . . aku berkecil hati . .tidak ada yang tahu . . aku seolah - olah seperti BONEKA yang sememangnya tidak bernyawa . .tidak berperasaan . . "mgkin SYURGA yang dijumpa dahulu . .kini dah menjadi NERAKA . . ."
. . aku pun x tahu . . yang aku lalui ini . . adakah ini lah kehidupan aku ????
aku mahu kehidupan yang bahagia selamanya . . . bukan hanya sementara dan bukan untuk di bawa BERDRAMA dalam pentas lakonan ini . . . yang kini hanya menjadi pelakon tambahan . . bukan lagi watak utama . . . .
. . tidak mengapa . . . .akan tiba saat nya . . mungkin aku akan menjumpai kebahagian yang sebenar . . amin . ..
. . . "DRAMA . . .DRAMA . . . aku memang bukan pelakon yang dicari dan mungkin bukan yang patut berada bersama di atas pentas lakonan yang dilalui selama ini . . . . .
tapi . . aku tidak kan give up . . . . ..

No comments:

Post a Comment