Thursday, April 28, 2011

last night . ...

lama dah aku x update blog aku . . . tak tahulah malam ni aku tiba-tiba rasa nk update . . . . lagipun . .malam ni . .aku malam terakhir di sini . .. . dah 3 tahun perjalanan ku disini . inilah malam terkhir aku disini .. macam2 perkara dah aku lalui . . yang suka . .yang duka . . .esok . .paper terakhir aku . . .aku berharap aku akn lepas kali ini . . . dan aku harap . .sem ini aku dapat kptsan yang agak menggembirakani . . .

. . . . Disini gak aku banyak berkenalan dengan kawan-kawan . . . . aku berharap segala tali persahabatan akan kekal selamnya . . . esok . .aku akna melangkah pulang dah keluar dari poli . . .dan aku berharap . . aku akn mendapat keputusan yang cemerlang . . . aku ingin melihat ibu bapa aku gembira dan aku ingin mereka rasa bebaloi dengan menghantar aku disini . . . . .

hmmm . . .aku rasa . .cukuplah sampai disini dulu . . . . mata pun dah mengantok . . .esok pun ada test . . . aku berharap semuanya berjalan dengan lancar . . . . .

No comments:

Post a Comment