Tuesday, May 3, 2011

macam - macam jer . . .


Nah . .nak dimulakan dengan cerita . .malam ni aku keluar lah gara-gara nak tngok crta
Fast Five . . . . . malangnya . . . tak kesampaian . . . . mula2 aku pergi kat pawagam yg pertma . . . . . cerita strt jam 12 lebih . . . [ CANCEL ] bukan apa . .coz kawan aku nak kerja esok . . tak dapat nak balik lewat sangat . . . next destinasi . .pawagam yang kedua . . . ." FULL SEAT" . wah!! full lah pulak!!! . . . hmmmmmmmmm . . .Next pawagam . . .n last pawagam . . . "TINGGAL SATU SEAT KOSONG" mak oi! satu seat lagi? xkan aku nak duduk satu kerusi ngan kawan aku . .hahahhaa . . . so? CANCEL . . . . hmmmmmmmmm . .kesimpulan nya . .xdapat lah nak tgok certa tu mlm ni . . . . . .dah x dapat tngok movie . .aku g lepak kt sebuah kedai makan . . . aku sampai jer kat kdai . .aku n kawan ku duduk kat table tepi . . . . lalu lalang jer pekerja dia . . tak sorang pun nak ambik order atau tanya dah order belum?? . . huh! . . aku n kawan ku sengaja . . nak tgok . diaorang perasan tak blum ambil order kat table aku . .
dekat nak 20 minit aku n kawan duduk . . baru ada pkerja yang tanya " dah order belum?". .wah!! hebat!! . . . .dahlah dengan muka yang masam . ." macam baru makan limau yang masam" . .huh!! . . . . .macam- macam jer~~

No comments:

Post a Comment