Thursday, May 5, 2011

THOR . . . . best!


walaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa . . cayalaahhhhhhhhhhhh~ filem ni memang best . .kalau nak tengok 2 3 kali pun mungkin xkan boring . . . aku pertama kali tengok . . . time mula2 aku masuk hall . . ngantoklah pulak . .coz starting nya x best sngat . .tapi . . bila dah part nak menghampiri tengah2 crta . .wah!! . .sumpah!! mata aku segar siot! . . . kalau boleh . . x berkelip mata aku . .takut tertinggal mana2 part yg best . .hehehehe . . . .apapun . .cerita ni memang best . . . . . kalau yang belum g tengok . cepat lah g tengok . . aku jamin . . anda x akan rugi . . dan anda akn merasa berbaloi keluar tengok cerita ni . . terbaaaaaaaaaaaaaeeeeeeeeeeekkkkkkkkkkkkkkk~~

kalaulah boleh . .aku nak gak pergi ke planet ASGARD nak jumpa thor n the geng . . .aku nak ambik gambar . . nak jalan- jalan . . .ahahhahaha . . .sewel lah pulak dah aku ni . . . .

BtW . . . Selamat menonton THOR . kunjungilah pawagam - pawagam yang berdekatan anda . . . . [ tolong promote] hehehe . .

No comments:

Post a Comment